Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2014 23:53 - До къде бях стигнал ?
Автор: greenwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1132 Коментари: 0 Гласове:
0



До къде бях стигнал – преместих я в скута си. Не ми се играеше, защото предния ден те се бяха наиграли достатъчно и реших да действам директно. Хванах я за косата и я дръпнах назад, след което захапах врата ѝ и продължих надолу, докато не стигнах до гърдите ѝ. Захапах, но усетих само блузата и сутиена ѝ. Оставих косата ѝ и се заех нетърпеливо с блузата – даже не си играх да разкопчавам сутиена ѝ, просто го издърпах рязко заедно с блузата. Получих си гледката – малки, меки и стегнали. Вече беше настръхнала. Обви крака около кръста ми и се отпусна назад, докато ме придърпваше надолу. Вкусих ги, усетих мирисът на кожата ѝ – това ме подлуди. Исках я още сега, на момента – грубо и безцеремонно, първично. Изправих се рязко и почти я изпуснах на земята. Метнах я на дивана, след което се надвесих над нея и започнах да разкопчавам дънките ѝ. Скапан колан, мрънках докато тя най-накрая не ме спря и не го разкопча. Вече беше гола, а всичко което бе успяла да свали от мен беше една тениска. Започна да си играе с копчетата на дънките ми, но не ми беше до това. Изблъсках я назад докато се рових из джобовете на раницата за презервативи. Останалото можех да го направя и сам. Спуснах се отново над нея. Проврях ръка м/у бедрата ѝ докато тя се извиваше под мен – беше не по малко възбудена от мен. Проникнах в нея с рязък тласък, след което се спрях. Чух накъсаното ѝ дишане и как силно бие сърцето ѝ. Усетих как кръвта ми хвърчи през слепоочието ми. В този момент тя надигна таз, за да проникна още по-дълбоко. Изпуснах дъхът си, както и контрола си – просто се подпрях на ръцете си и се задвижих. Тя поде темпото и дори го увеличи, като всеки път повдигаше таза си за да ме посрещне, отново и отново …. Когато погледнах отново, тя все още беше със затворени очи, а ноктите и бяха впити в дивана. Кокалчета и бяха побелели от стискане. Мислите ми бяха започнали да се връщат в правилната глава и се почувствах, жалък, че съм мислил само за мен. Наведох се за втори кондом. След което и прошепнах в ухото, че този път ще е за нея. Легнах на дивана и я оставих да ме възседне. Напуши ме смях защото краката и трепереха и ѝ беше трудно да си изгради темпо. Реших да ѝ помогна и повдигнах леко таза си. Тя застина за миг и аз реших да си ѝ го върна за преди малко – дръпнах се рязко назад, почти до края, след което се повдигнах отново рязко нагоре. Изведнъж тя падна на колене и се подпря на гърдите ми с ръце. След което с една подла усмивка започна да движи дупето си с къси и отсечени движения нагоре надолу. Спуснах ръцете си по шията ѝ и надолу към гърдите, където се заигравах с зърната ѝ и след това отново нагоре към шията ѝ.




Тагове:   момиче,   секс,   гърди,   кондом,   шия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greenwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27971
Постинги: 21
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930